Recenzie – Fecioarele, NOUL ROMAN AL LUI ALEX MICHAELIDES

„O carte perfectă pentru vacanță, ce se poate citi pe plajă sau seara, la un vin sau dimineața la cafea! Este un thriller psihologic cu o rețetă foarte bine stăpânită de Alex Michaelides. O carte care îți pune mintea la încercare și care te ajută cumva să îți completezi vacanța cu gânduri, cu informații și, de ce nu, un timp petrecut cu folos!”, a precizat jurnalista Cristina Stănciulescu.

Cu acest volum, autorul bestsellerului internațional Pacienta tăcută le oferă cititorilor un thriller literar captivant care împletește mitologia greacă, psihologia, obsesia și crima. Edward Fosca e un ucigaș. În privința asta, Mariana n-are nici o îndoială. Dar Fosca e intangibil. Profesor de tragedie greacă la Cambridge, chipeș și charismatic, este adorat de colaboratori și de studenți deopotrivă – mai cu seamă de membrele unei societăți secrete cunoscute drept Fecioarele.

Ea însăși absolventă a acelei universități, Mariana bănuiește că dincolo de frumusețea idilică a clopotnițelor și turnurilor, dincolo de tradițiile străvechi se ascunde ceva sinistru. Și ajunge la convingerea că, în pofida alibiului său, Edward este vinovat de crimă. Dar de ce și-ar ucide profesorul una dintre studente? Și de ce revine el mereu la riturile asociate Persefonei, fecioara arhetipală, și la călătoria ei în lumea subterană? Când e găsit un alt cadavru, obsesia psihoterapeutei de a dovedi vinovăția lui Fosca scapă de sub control, amenințând să-i distrugă credibilitatea și cele mai apropiate relații. Însă Mariana este hotărâtă să-l oprească pe ucigaș cu orice preț, chiar și acela al vieții sale.

DESPRE ALEX MICHAELIDES

Alex Michaelides s-a născut în Cipru, tatăl său fiind grec-cipriot, iar mama englezoaică. A studiat literatura engleză la Universitatea Cambridge și a făcut un masterat pentru a deveni scenarist la Institutul American de Film din Los Angeles. A scris scenariul filmului The Devil You Know (2013), cu Rosamund Pike, și a fost coscenarist la The Con is On (2018), cu Uma Thurman, Tim Roth, Parker Posey și Sofia Vergara. Pacienta tăcută (2019) este primul său roman.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe